Wednesday, May 26, 2010

Vad gjorde mina systrar mot mig? (utan att fatta att det mesta av det var olagligt.)
1. när jag fick det ekonomiskt svårt i Stockholm (TILLFÄLLIGT - och INTE för att jag inte kunde sköta min ekonomi) vägrade dom låta min mamma hjälpa mig. (hon var då intagen på ett demensboende och en av mina systrar var hennes gode man.) Det skulle varit förskott på arvet. (som jag ju ändå skulle få.) Men det bedömde dom alltså som inte "lämpligt"!
2. på grund av detta blev jag tvungen att söka hjälp hos det sociala. Och hamnade plötsligt i den kommunala psykiatrin! (som jag inte ens visste FANNS.)
3. detta i sin tur gjorde mitt liv till en MARDRÖM. (denna kommunalgubbe och hans chef satte igång att riva ner allt jag byggt upp.)
4. i detta läge fick jag INGEN hjälp av mina systrar. (nä som vanligt haglade förebråelserna över mig.)
5. när jag sa upp min lägenhet i Stockholm struntade HSB i det. Dom fortsatte skicka hyreslappar! Jaså och varför det?? För att dom (bakom min rygg) kommit överens med min ena syster att OM jag sa upp min lägenhet skulle HSB göra just det! (kröp fram långt senare.)
6. detta i sin tur fick det mesta att rasa samman. (och jag hade ingen bakom mig. INGEN.) Vilket till slut ledde till att jag blev vräkt!
7. jag återvände då till Skåne. Där jag flyttade in i mitt föräldrahem! (som stod tomt. Och jag hade ju nyckel.) (skönt att slippa bli uteliggare.)
8. då kröp det fram (så småningom) att detta hus alls icke var mitt. (dvs det var inte VÅRT som jag trott.) För mina systar hade fått mamma att (bakom min rygg) skriva på att hon gav det till dom! (obs hon var BEVISAT dement.) (det är liksom därför man bor på demensboende.)
9. detta i sin tur ledde till att dom VRÄKTE MIG FRÅN MITT EGET FÖRÄLDRAHEM!!!!!! (jag fick en vecka på mig att skaffa nytt. Vilket såklart inte gick.)
10. uppsägningsbeskedet skickade dom även till det sociala i DENNA kommunen. Som om jag inte fått NOG av kommunal psykiatri! (det tyckte inte dom. Dom utlämnade mig till vargarna.)
11. så nu bor jag sen 3 år tillbaka på ett s.k. gruppboende för psykiskt funktionshindrade. Det absolut värsta ställe jag varit på i hela mitt liv!

Ni tror mina systrar känner nåt slags ÅNGER?? (nej nej nej. Dom tycker BARA dom gjort rätt.) Dom uppfattar inte ens att dom betett sig OLAGLIGT?? (nix. Dom fattar nada. Dom har BARA gjort det som var bäst för mig. Dom är små oskyldiga änglar!)

No comments:

Post a Comment