Friday, May 28, 2010

Jag KANSKE kan få mina systrar att lyssna. Men nåra som jag ALDRIG kan nå fram till (jag har gett upp efter över 2 års tappra försök) är den kommunala psykiatrin! ( i alla fall inte denna i kommun.) När jag läste i Sydsvenskan idag om den här årliga kommunundersökningen (vilken kommun är bäst att bo i?) och fann att Kävlinge hamnat på 5:e plats i landet började jag skratta högljutt. Så den här mardrömsorten (där jag tillbringat mina 3 värsta år nånsin) skulle vara drömplatsen? (i och för sig har innevånarna ingen aning om vad som pågår här. I detta vanliga hyreshus.) Om Uppdrag granskning kom hit och gjorde reportage skulle det blir ett av de mest skräckfyllda dom nånsin gjort! (just. Detta gruppboende är ett skräckhus. Vars make man inte trodde FANNS. Inte i Sverige. Inte idag.) (möjligtvis på 1700-talet.) (det blir svårt att berätta om det. Orden sviker mig.)

No comments:

Post a Comment