Wednesday, May 26, 2010

Så kan jag inte ta hand om mig själv? Har dom och andra rätt? (ojojoj. Ni skulle bara veta. Dom flesta av er skulle inte klarat det jag klarat.) (nu vill ju inte folk VETA det. För vem ska dom DÅ hacka på??)
Bara ETT ex. (fast rätt så fjuttigt jämfört med mycket annat. INGENTING jämfört med kommunal psykiatri och knäppa systrar.) Jag lyckades en gång (när jag antogs vara psyksjuk och inte kunna ta vara på mig själv) tala en full galen (för mig okänd) knivman som hoppade ut ur en port i Stockholm en kall vinterkväll och hotade att skära halsen av mig (med en jättestor förskärare) ut ur det hela! (han sänkte kniven och lomade in.)
Hur många av ER (normalförklarade) hade klarat det??? (tycks mig ändå som en BAGGIS jämfört med att tala med mina systrar och kommunalanställda.)

No comments:

Post a Comment