Tuesday, May 11, 2010

Undrar hur jag ska få folk att läsa vad jag skriver? Hur ska jag få folk att LYSSNA? Det bästa är nog att ta livet av sig. DÅ brukar folk lyssna! (och lusläsa allt man skrivit.) (när jag LEVER är det ingen som bryr sig. Man kan inte vara mer ensam.) (nä dumt. Om jag dör kommer dom att förstöra min dator!) (och allt annat jag skrivit.) (ingen i min närhet bryr sig ett VITTEN. Om jag lever eller dör har ingen betydelse.) (dom är inte värda att jag tänker på dom. Och ännu mindre kontaktar dom!)

Vad gör man om man är icke-människa? Hittar nåra som man kan VARA en människa för. (viktig. Behövd.) Jag är en FIN människa. NÅN därute måste fatta det! (människor med ögon och hjärta behöver bara se fotot på mig.) (blinda människor ser inget.) (blinda människor? Det är såna som korsfäster Jesus, bränner Jeanne d´Arc på bål, hatar Gandhi, tycker att Dalai Lama är en idiot och hånar Anne Frank. Dom slår och stenar och hånar den som räcker fram handen till dom. Dom slår en kärleksfull människa som ler mot dom i ansiktet. Dom fnyser åt en som genomgått stora lidanden. Dom skrattar åt en som är jublande glad. Dom sparkar vattenbägaren ur handen på den törstande. Och - dom känner sig alltid förmer än den dom gör så mot!)

No comments:

Post a Comment