Sunday, July 11, 2010

Vad är det svåraste med allt det här? Det svåraste är att alla mina vänner stack! (utan att avge nån förklaring.) Det stod fullständigt (och isande) klart för mig vilka FELSATSNINGAR jag gjort. (dom vänner jag TRODDE jag hade var inga vänner.) (min satsning på min terapeut var naturligtvis en stenjubelidiotisk totalfelsatsning. Som fått mig att många gånger önska jag kunde vrida klockan tillbaka. Det skulle vara sommaren 2000 och jag skulle INTE ringa honom!) (och således sluppit träffa honom.) Av min terapeut blev jag GRUNDLURAD. (han lekte med mig som om jag varit en leksak.) (han kommer aldrig att få nån kärlek. Det är hans straff.) (in i STENHJÄRTAN kan ingen kärlek tränga.) (läser han detta ler han föraktfullt. Kärlek??) (nä just det. Missa det viktigaste i livet. Det är rätt och lagom åt dig.)

No comments:

Post a Comment