Thursday, July 15, 2010

Jag är i stort sett lik mig! (betyder inte att jag fortfarande är ett barn. Men att jag fortfarande är samma person!) (inte ens 25 år i Helvetet har tagit död på det.)
Är man ansvarslös (icke-vuxen) om man har satt sig för att hjälpa alla hundratals miljoner psykfall över världen som fastnat i destruktiv psykiatri???? (när det gäller att ta hand om sig själv gör jag inget annat. Hela dagarna. Jag gör ALLT själv. Hela tiden.) Så jag behöver god man?? (hon låter mig leva på existensminimum. Fast jag HAR mer pengar. Hon tar ALLA beslut om mina pengar. Och redovisar inget!)
Och vad riktar alla in sig på? Allt som jag INTE klarar! (för att jag inte är ÖVERMÄNNISKA.) (jag är skuldfri. Vilket är mer än man kan säga om en mig "närstående" person. Som har närmre 1 miljon i skuld!) (en av mina domare. Just den rätta att döma.) (plus att hon har alkoholproblem.)

No comments:

Post a Comment