Sunday, March 28, 2010


Här har vi en annan barnslig vuxen! (ja ni ser själva. Astrid. Med Ronja och Birk.)
Var hon en snäll sagotant? (så f- 17 heller.) Hon var en skarp person som sa ifrån åt finansminister Sträng (jo han hette så) och hytte med fingret åt statsminister Carlsson! (nä inte han på taket. En annan Carlsson.) Så. Hon var omogen? Ansvarslös? (haha. Alla fattar.)
Vill ni se en jätterolig video på YouTube, kolla in "My cat Osca&Hitler"! (Hitler dansar med katt.)
Man KAN bli glad. (om man tröttnat på att vara sur.) Se till att bli speedad! (typ röka gräs, snorta kokain, ta lite Ecstacy/GHB.) (eller bara sup till.) Det gjorde ju Hitler! (förutom att supa. Full ville han inte vara.) Skulle ni inte hellre vilja vara naturligt glada? Som Astrid? (alla borde ju då undra hur det kom sig att hon VAR det. Och sen sätta igång med att försöka följa hennes linje!)
Titta. Jag har svar på allt!
"Att vara god är nobelt men att lära andra att vara goda är ännu noblare och mindre besvärligt." (Mark Twain.) (haha. Där fick jag.)
Aforism av mig:
Det finns 2 sorters människor.
Dom som har problem.
Och dom som låtsas att dom inte har det.
(tro det eller ej, men Astrid tyckte att jag skrev bra!) (jepp. Jag fick min gamla fina vinylstereogrammofon av henne.)

No comments:

Post a Comment