Monday, June 28, 2010

Jag kan inte minnas att jag mött honom. (men han var väl inte nån som gjorde nåt större väsen av sig. Han stod nog mest och IAKTTOG.) Men jag kanske mötte honom hos Fatima? (ett ställe på Hornsgatan där dom hade alternativ jul. Billig mat och underhållning i dagarna 3.) Jag var där minst 2 jular på 2000-talet. Maten var bra. Och underhållningen på hög nivå! (jag klinkade visst själv lite piano där.) Eller mötte jag honom kanske vid Hornsträffen? (korvkiosk på Hornsgatan som hade suveränt goda hamburgare. Och öppet halva nätterna.) (samt sålde cigg.) Det fanns förstås ett antal andra träffställen i trakterna! (jag frekventerade dom flesta. Utom krogarna.) Bibblan, Kristinehovs malmgård, Fyra T Tobak, Video Nord, macken på Brännkyrkagatan, kondiset på Varvsgatan, fiket på Heleneborgsgatan. Och så Högalidskyrkans församlingshus! (ja jag kan Hornstull/Högalid/Zinkensdamm. Anställ mig som guide!)

No comments:

Post a Comment